Strona www międzynarodowej konferencji handlowej – Fresh Congress

Przejrzysta i funkcjonalna strona internetowa dla Międzynarodowej Konferencji Handlowej Fresh Congress 2025, poświęconej branży świeżych owoców i warzyw oraz współpracy z sieciami handlowymi.

Klient:

Fresh Congress

Termin:

2024

Technologia:

CMS WordPress

Funkcjonalności:

formularz kontaktowy, angielska wersja językowa

Kolorystyka

W ustaleniu kolorystyki strony internetowej freshcongress.eu postawiliśmy przede wszystkim na spójność z identyfikacją wizualną marki, narzuconą przez logo wydarzenia. Paleta kolorów obejmująca po dwa odcienie pomarańczowego oraz zielonego została dopełniona bielą i szarością, które stanowią główne tło. Jednocześnie kolory te są spójne z tematyką wydarzenia Fresh Congress, dotyczącą handlu świeżymi owocami i warzywami.

Typografia

Kluczowe z perspektywy klienta było stworzenie czytelnej i lekkiej w odbiorze strony dla biznesowej grupy odbiorców, która szybko zachęci do udziału potencjalnych sponsorów oraz uczestników. Dlatego też zdecydowaliśmy się na uniwersalne, bezszeryfowe Nunito Sans, które dzięki swoim miękkim liniom jest przyjemne w odbiorze. W nagłówkach oraz najważniejszych hasłach / sloganach / CTA zastosowano grubość czcionki 700, natomiast treść, menu i przyciski to standardowe 400.

Efekt końcowy

Głównym celem strony było stworzenie schludnego i profesjonalnego środowiska, które zachęci potencjalnych klientów z sektora B2B do dołączenia jako prelelegent / sponsor lub wzięcia udziału jako uczestnik chcący zgłębić przekazywaną na konferencji wiedzę. Wyszczególnione zostały, obowiązkowe ze względu na specyfikę branży, podstrony takie jak „O konferencji”, „Agenda” i „Prelegenci”, a także mające za zadanie konwersję „Zostań sponsorem” oraz „Kup bilety”. W prosty i konkretny sposób przekazują one podstawowe informacje o konferencji, uświadamiając odbiorcę dlaczego warto wziąć w niej udział.

Podstrony dotyczące agendy i prelegentów zostały zaprojektowane tak, aby klient mógł w prosty sposób je aktualizować na przestrzeni czasu. Zewnętrzny formularz rejestracyjny do zakupu biletów dostarczony przez klienta został zintegrowany z witryną. Dodatkowo wraz z rozwojem projektu, strona zostanie rozszerzona o blok przedstawiający loga sponsorów konferencji. Ze względu na międzynardowy charakter konferencji, wprowadzono również tłumaczenie całej strony na język angielski.

Zobacz pozostałe realizacje

Bezpłatna konsultacja

Porozmawiajmy o Twoim sukcesie

+48 783 227 471

hello@digital-pr.pl

Twój email
Message
W czym potrzebujesz pomocy?

Formularz został pomyślnie wysłany! Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin. Do usłyszenia 🙂
Wystąpił błąd podczas przesyłania formularza. Prosimy o ponowną weryfikację wszystkich pól formularza.